Biverkningar

JÄVLAR i havet vad biverkningar jag får av hostmedicinen.
Inatt har jag sovit ca 4 timmar.
Resten av tiden har jag legat i någon sorts dimma.
Helt jävla sjukt var det nu när jag tänker på det i efterhand.
Var liksom vaken, kollade klockan och minns allt, hur Freja drömde, hur Jerry bökade omkring.
Men jag var liksom inte vaken.
När jag försökte öppna ögonen ibland så gick det inte.
Jag minns att jag tänkte att jag måste somna.
Svårt att förklara hur det var, men bra sjukt iaf!

Idag har jag lite svårt att andas, och har huvudvärk, darrningar och ojämn hjärtrytm.
Läste bipacksedeln till hostmedicinerna, och det är dom vanliga biverkningarna.

Fan mår inte bra av dom alltså, är lite "snurrig" hela tiden.

Varför har jag en oroande känsla av att jag inte tål dom, precis som jag inte tål ngn annan jävla medicin?
Får jag någon allergisk shock igen så tänker jag ALDRIG mer ta medicin haha.

Looking forward to saturday.
I´ve got a feeling, the night´s gonna be a good good night!


Kommentarer
Postat av: Erika

Ring sjukvårdsupplysningen så det inte händer något!

Postat av: TereseErica

Hej tjejen! Allt bra med dig idag?

2009-09-25 @ 16:15:52
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Leia

God eftermiddag!

Hoppas du får en fin fredag! =)

2009-09-25 @ 16:46:41
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback