Cocilana

har såå tråkigt
sitter och terrar erika på msn just nu haha
fast hon är inte ens där?
så det är inte ens så kul?
har precis målat naglarna så orkar inte bry mig om stora bokstäver här och rättstavat där, tar aaaalldeles för lång tid!
sitter ensam, älsklingen är iväg och gaddar sig :P

Idag har jag varit på vårdcentralen.
Hade övre luftvägsinfektion, alltså en förkylning.
Fick cocilana och molipect ?
Haha har inte den blekaste om stavningen men.
iaf, cocilana innehåller morfin.
Morfin!
Och jag som ska supa skallen av mig på lördag?
Det går ju inte?
Får se hur det blir med det.
Jag vill ju så gärna festa med alla på lördag.
Nej. jag SKA festa med alla brudarna på lördag.
SÅ är det bara.
fan alltså, jag har verkligen flyt känner jag..

Läkaren sa att jag absolut inte fick festa medan jag tar hostmedicinen
och heller inte dagarna efter.

mamma säger att om jag bara inte tar hostmedicinen samma dag som jag ska festa så går det bra.

Och mamma har ju alltid rätt!


Kommentarer
Postat av: Erika

Hahah, jag såg allt din terrning när jag kom hem. =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback