Färjan

Kollade precis på färjan.
Hahaha Jockes förra fru var ju med och grejer xD
Såg i början att någon skulle visa pattarna.
Tänkte bara NEJ xD
Men det var ju bara Carro haha :P
Fan blev dåligt sugen på att åka på kryssning igen alltså!

Försöker med Farmville på facebook. Jag älskar ju sims och theme hospital och sånt.
Så tänkte att jag ska allt prova :)
Men fattar NADA. Ingenting!
Har iofs bara försökt ett dygn ungefär men..
Man brukar ju fatta poängen med spel rätt snabbt men..
Får ha tålamod :)
Har jobbat idag, fan dagen gick såå snabbt.
När det var dags att gå hem så ville jag faktiskt inte det :P
Hann ju inte med allt som jag skulle :P

Kräftskiva på fredag, trevligt trevligt :)
Men jag är festarsugen!
Vill så gärna träffa alla fnasken, typ ses vid fyra-fem redan och korka upp.
Bara sitta alla och hänga & dricka.
Saknar alla vänner..

Har inte så mkt mer vettigt att skriva..

Är trött som en gammal sparris, ska nog snart krypa ner och kanske läsa lite?
Hoppas alla fått en bra start på veckan :)
Som det sades igår.. Ny vecka, nya tag :)

Pussar på alla söta xD


Kommentarer
Postat av: Erika

Eftersom du nyss var på kryssning måste jag säga att jag är lite glad att de inte var du som visade brösten!

Kräftskiva, har jag missat något? =O

Postat av: Jenny

Jag saknar också alla fnask! Vi måste hitta på något snart!

2009-09-08 @ 12:48:00
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback