Farmville!

Jag är beroende av farmville på facebook haha xD
Vilket jävla ras!
Jag blir alltid beroende av spel.
Därför, ska jag aldrig börja spela om pengar på hög nivå!
Kom ihåg det, alla som går ut på krogen med mig!

Btw, google verktygsfält tycker tydligen det är en helt fantastisk idé att översätta hela facebook åt mig.
Alltså, allt som är på engelska, blir på svenska.
OCH, allt som är på svenska, blir...svenska?


Min kompis Ylva har alltså skrivit "Varför tog mjölken slut just idag?"
Så då tyckte google att jaaaa, slut är ju en engelsk ord, det översätter vi!

"Varför tog mjölken slampa just idag?" HALLÅ?
Så jävla värdelöst är google verktygsfält.
För övrigt är heela facebook kryptiskt numera.
Jag får gissa mig till folks inlägg.
Superbt!
Tack för kaffet!


Kommentarer
Postat av: Erika

Svar: haha, vi åkte med när de filmade men såg bara filmteamet en gång, som tur var! Haha.

Jaha shit vad kul, jag vill också äta kräftor ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback