Självklippt

Idag har jag klipp mig själv haha xD
Hade bokat tid till måndag, fanns ingen tidigare tid när jag ringde i tisdags.
Men förut idag tänkte jag, va faan?
Hur svårt kan det vara att toppa sig själv egentligen?
Det är ju bara att toppa.
Så in i duschen, sen föna jag håret och sedan platta det.
Sen gjorde jag precis som dom gör på frisören.
Och det blev faktiskt bra.
Tror jag?
Har ju inte visat mig bland folk än så haha får väl se vännernas reaktioner imorrn haha :P
Kanske blev skitfel, vad vet jag?
Men jag är allt förvånansvärt nöjd iaf.
Det var ju inte värsta klippningen, bara toppning av hela håret.
Skit samma, KUNDE inte vänta till måndag iaf :P
Var ju såå risigt, och ville ha det fint imorrn kväll ju :)

Måste upp på stan nu.
Har verkligen ingen lust!
Men har några ärenden jag måste utföra.
Köpa kjolen jag hängt undan
Till bolaget
Köpa nässpray
Till HM (min mascara är slut, den kan inte bli mer slut).
Så jag måste verkligen.
Men jag vill verkligen inte.
Kan nån göra alla ärenden åt mig?

Hursomhelst, taggningen inför lördagen ligger på 135% nu :)


Kommentarer
Postat av: felicia

hejhej! varför heter du murra?? du kanske vill vara en???!!!! :o

Postat av: Lova <3

felicia,? Så säger man inte :P ( Vill också veta ) haha (:

2010-01-13 @ 17:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback