Sjuk, igen!

Fy faaan vad dålig jag har varit.
I förrgår ville jag bara dö.
Ärligt, jag bara grät och grät.
Ont precis överallt, värsta trycket i öronen/halsen, massa feber.
Ussh, fy fan alltså.
Är inte frisk än.
Men har inte lika mkt feber idag.
Och halsen är bättre, men inte bra än.
Öronen är dock fortfarande illa.
Det är fan inte sant, sjuk igen.
Men det är inte sant heller haha
Sjuk fortfarande ska det vara :P
Blev tydligen aldrig ordentligt frisk efter sist jag var sjuk.
Satte igång och jobbade och var som vanligt "för tidigt".
Snacka om att jag ångrar det.


Det suger, vill inte vara sjuk :(

SÅ nu har det varit lite synd om mig här en sväng haha :P
Måste få klaga lite, blir så förbannad på att vara sjuk!
Om jag har streptokocker igen då kommer jag fan KRÄVA att dom opererar bort mina halsmandlar!!

N
å
j
a
vad ska ni göra i helgen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback