Here we go again

Passar på att knappra lite här mellan avblåsningarna och vrålen framför handbollen :P
Spännande värre!

Det var ju också spännande att gå ut och gå i denna slask med en seg tant
och en hund som tydligen tror hon är en av tomtens renar.
Blev tydligen hundvakt tills imorrn.
Mysigt, hon är en sån hund som gillar att ligga i soffan och mysa.
Freja får ju oftast panik.
Avslutas oftast med att hon sitter lite halvsur på golvet och kör ett flåsrajz.
Sådeså.

Sugen på att shaka min lurviga.
Ganska tomt i min orkburk dock.
Men imorgon ska jag träffa folk iaf har jag tänkt..
Här hemma är det endast en massa djur och så en karl ibland.

Inte mycket att hänga i granen.

En sak vill jag tillägga bara.
Jag tror jag avskyr bloggare som skriver boooo.
Boooo?

Typ "Jag har blivit sjuk, boooo"

Wtf? -_-



Kommentarer
Postat av: Jenny

Booo?? aldrig sett förut :O

Postat av: vikky

Booooo! Jag jobbar på Transcom =)

förövrigt aldrig sett ngn som skriver Booo heller xD

2010-01-27 @ 00:15:22
URL: http://vikkss.blogg.se/
Postat av: vikky

mja det är ju lite drygt när man får askonstiga tider och olika varje dag nästan, jobba 6 dagar i veckan vissa veckor och sådär :p och sjuukt långa pass utan rast, typ 4 timmar ibland.

Menmen, det är kul och kan ju tjäna en del om man är engagerad! och folket är rätt trevligt, till och med några av team ledarna är trevliga =)

2010-01-28 @ 14:38:29
URL: http://vikkss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback