Murra? Jag?

Har fått frågan varför jag kallas murra..
Om jag vill vara en murra?

Nej haha, uppenbarligen vill jag inte det ?
Härjade med ordet murra i högstadiet.
Kunde bla ropa murra, se om någon reagerade. Haha skitkul!
Folk började kolla runtomkring och kolla om någon reagerade, om ngn verkligen hette murra.
Tyckte till en början att det var ett otroligt sjukt ord.
Murra liksom, inte snyggt.
Murra. Haha!

Så jag kunde inte släppa det, haha!
Så därifrån kommer det.
Minns inte, det kanske var ngt mer?
Men från början var det iaf så.

Ni som känner mig fattar vad jag menar :P
Några fler exempel är påse, fnask och gå hem ;)
Fick en dille på ordet fnask helt enkelt :P

Gnäll inte på mig, då ska ni veta min kompis.
The stjärt!
Haha
http://jennysjogren.blogg.se/


Now you know.
Nu står det 7-4 till Sverige i handbollen.
Heja!




Är du en stjärt, stjärten? :P


Kommentarer
Postat av: Jenny

jag är ingen stjärt :P men tydligen tycker mina vänner att jag är det ;) Kul att du har börjat blogga igen Murra :D det gillar vi skarpt!! :D

Postat av: Erika

Neej, stackars Stjärten!

2010-01-26 @ 22:47:18
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback