Wingman

Nu är det fredag gott folk!
Hur härligt? HELG!

Själv har jag inga större planer för helgen..
Är ledig, alltid ngt.

Sitter och myser i soffan med 4st tindrande ögon på mig.
Tänk att här hemma kan man aldrig vara ensam.
När jag varit på toa så sitter det nästan alltid ett par söta djur utanför och väntar så glatt.
Glada blir dom.
När man öppnar dörren :)
"Är du klar nu matte?!"

Även om jag ska göra mig iordning för dagen.
K-j ska alltid sitta och glo.
Gärna vid kanten av elementet.
Är nog varmt och skönt där :P

Just nu har jag hund över fötterna och katt halvt om halvt på datorn som jag har i knät :P
Går jättebra att skriva. Kind of.

Har hunnit med örebro en sväng idag.
J skulle köpa en baklucka till passaten.
"Ja men den är ju igenlagd och rostfri, till sånt bra pris"
Hur han orkar.
Han orkade även med en sväng på Jula.
Sen bar det hemåt med kurrande magar :P

Men jag införskaffade mig iaf en "fågelholk", finns så många söta fåglar såhär års :)
Har jag hängt i äppelträdet.
Har kikat några gånger men inga fåglar än.
Jag sa det till tanten, det tar nog liten stund för dom att hitta dit.
Blicken jag fick tillbaka höll med mig.
Så söt är hon.
Flåstant.

Köpte även en resväska.
Finally!
Med hjul och allt.
Är ett måste i alla hem tycker jag.
Som hittat var det också.

Köpte handtag och lås till toalettdörren på dahlgrens.
Blir nog snyggt.
Handtagena som satt sen tidigare är nog sen lägenheten byggdes.
1947.
Eller liknande.
Så det blir nog bra.

Sen blev det lite smågrejer.
J köpte också ett luftgevär.
Mmm...

Som sagt, att han orkar.

Skrev organ istället för orkar nyss.
Jättekul tyckte jag..

Nej, TV-spel nudå..

Äta, skita, spela, sova.
Det har varit denna vecka.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad är det för spel du spelar hela tiden? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback