You dont know

Fick tydligen lite dötid.
Hade inte tagit fel på tiden.
Nej. Inte alls.
Men tänkte bara lite fel :P

Igår hade jag en underbar dag i Örebro på Hindersmässan med mamma.
Fanfanfan, vad jag saknar Örebro!
Träffade även 89an på Willys västhaga. Saknar!
Fan det är magiskt.
Västhaga.
Haha.
Kanske låter sjukt, men ni som har haft en otrolig "hemlängtan" en längre period förstår vad jag menar.
Hemma.
Aa fan, även fast det gått så många år så är det hemma!

Hursomhelst.
Slösade en massa pengar såklart.
Bästa köpet var nog en "bollmedenpälstusspå".
Det är en boll som snurrar runt runt runt. Och det sitter en avlång pälstuss på.
Är en leksak till barn.
Så jag köpte en sån till min bebis :P
Kattfan alltså.
Hon var förtrollad i en timma igår.
Haha! Så söt :)

Snart iväg till jobbet. Ussh. Är inte nervös. Utan har mest ångest. Ska det va så? Va va?

Imorrn är det kalas! Tina fyller år.
Är n0ll taggad.
Eller det var en lögn.
Ska bli jättekul hemma hos tina.
Snacka skit, skratta och förlänga livet!
Men utgången? Njaa. Är verkligen inte sugen på det.
Kanske kan åka hem när resten åker ut?
Fan, det är inte kul alltså. Whatsoever.

Det var nog allt jag hade på hjärtat just nu.
När jag bloggat klart kommer jag på 4 roligare saker jag kunnat skriva om.
Thats life!




Här har ni något att lyssna på.


Kommentarer
Postat av: hh

najs blogg! kolla in våran! du kommer inte ångra dig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback